O maşină frumoasă, o machetă simplistă. La exterior arată destul de bine, totul e să nu-i ridici capota motorului pentru ca nu ai ce să vezi. De fapt cei de la Yat Ming s-au gândit foarte bine: capota motorului se deschide cu mare greutate iar portbagajul nu se deschide deloc. Nu trebuie deschise nici uşile, au dog legs măricele iar parţile care nu se văd nu prea sunt vopsite.
Deci totul este ok.
joi, 22 iulie 2010
Noutati de la Norev
Cei de la Norev vin cu noutati interesante.De departe cea mai interesanta aparitie este Bmw 550i 2010 care pare sa fie facut in colaborare cu cei de la Kyosho cum a fost facut si Audi A6 care are un raport pret/calitate excelent. Dupa cum vedem si Audi S5 o sa fie interesant.
miercuri, 21 iulie 2010
Audi Q7 Kyosho (by GrAnDe)
Modelul Q7 este primul full-size SUV a celor de la Audi, model prezentat la Salonul auto de la Frankfurt. Modelul este bazat pe conceptul Pikes Peak, tocmai de aceea masina se orientata mai mult catre cei care o folosesc pe asfalt si mai putin catre cei care vor un 4x4 veritabil. Q7 este dotat cu o transmisie Quattro permanenta si cu un diferential central blocabil.
Macheta produsa de Kyosho este una destul de buna. Vopseaua nu prezinta defecte, lufturile dintre partile caroseriei sunt egale iar emblemele si stickerele sunt lizibile si frumos redate. Farurile si stopurile reproduc foarte bine pe cele reale iar semnalizatoarele sin bara spate sunt si ele transparente si bine realizate. Macheta este dealer edition si vine in plus fata de varianta normala cu numerele de inmatriculare de serie. Deasemenea, la exterior remarc si manerele de la usi care par a fi solid realizate si se poate trage cu incredere de ele. Eleronul de deasupra hayonului pare a fi facut din plastic; dar nu deranjeaza cu absolut nimic. Jantele si anvelopele sunt superb realizate. Suparator ca portierele spate nu prea se aliniaza cu restul caroseriei.
Interiorul este exemplar de detaliat si ingrijit lucrat. Instrumentele de bord si ecranul navigatiei sunt sugerate prin stickere dar acestea sunt lipite drept si nu strambe cum am mai vazut la alte modele "ce pretentii". Mai avem mocheta, centuri de siguranta din material textil si o reproducere acceptabila a imitatiei de lemn. Podeaua portbagajului este mochetata si este si reprezentat si capacul de pe fundul portbagajului. La inceput am crezut ca este mobil, asa bine este reprezentat.
Motorul este parte mau putin detaliata a machetei. Si asta nu este din cauza ca cei de la Kyosho au fost mai lenesi, ci din cauza constructiei motorului real. Sunt sugerate prin vopsire joja de ule, capacul pentru ulei, vasul de lichid de racire. Pe blocul motor este logoul Audo si inscriptia "V8 - 4.2FSI".
Conluzia: o macheta frumoasa, bine realizata care si-ar gasi locul in orice colectie a unui pasionat de modele 4x4.
Macheta produsa de Kyosho este una destul de buna. Vopseaua nu prezinta defecte, lufturile dintre partile caroseriei sunt egale iar emblemele si stickerele sunt lizibile si frumos redate. Farurile si stopurile reproduc foarte bine pe cele reale iar semnalizatoarele sin bara spate sunt si ele transparente si bine realizate. Macheta este dealer edition si vine in plus fata de varianta normala cu numerele de inmatriculare de serie. Deasemenea, la exterior remarc si manerele de la usi care par a fi solid realizate si se poate trage cu incredere de ele. Eleronul de deasupra hayonului pare a fi facut din plastic; dar nu deranjeaza cu absolut nimic. Jantele si anvelopele sunt superb realizate. Suparator ca portierele spate nu prea se aliniaza cu restul caroseriei.
Interiorul este exemplar de detaliat si ingrijit lucrat. Instrumentele de bord si ecranul navigatiei sunt sugerate prin stickere dar acestea sunt lipite drept si nu strambe cum am mai vazut la alte modele "ce pretentii". Mai avem mocheta, centuri de siguranta din material textil si o reproducere acceptabila a imitatiei de lemn. Podeaua portbagajului este mochetata si este si reprezentat si capacul de pe fundul portbagajului. La inceput am crezut ca este mobil, asa bine este reprezentat.
Motorul este parte mau putin detaliata a machetei. Si asta nu este din cauza ca cei de la Kyosho au fost mai lenesi, ci din cauza constructiei motorului real. Sunt sugerate prin vopsire joja de ule, capacul pentru ulei, vasul de lichid de racire. Pe blocul motor este logoul Audo si inscriptia "V8 - 4.2FSI".
Conluzia: o macheta frumoasa, bine realizata care si-ar gasi locul in orice colectie a unui pasionat de modele 4x4.
Abonați-vă la:
Postări (Atom)