duminică, 15 august 2010

Bmw M6 Convertible Kyosho (by Alex_aeg)


Bavarezii sunt plictisiţi, altfel nu se explică de ce şi-au mai complicat existenţa cu acest M6 Cabrio. Este, practic, o premieră pentru ei: o decapotabilă cu patru locuri şi 500 CP. Sensul ne scapă, deocamdată.

  Macheta este foarte foarte bine inchegata. Foarte frumos realizata. Vopseaua frumos aplicata ca de obicei la Kyosho. Atentia la detalii este sporita. Incepe din ce in ce mai mult sa imi placa firma asta. Poate ca nu ofera atat de multe detalii ca autoart dar machtele sunt solide si facute cu "incredere" ca sa zic asa. Grilele fata sunt foarte frumos redate, cormul este aplicat excelent. Stemele de pe capota si portbagaj sunt piese independente si frumos redate. Imi place in mod deosebit ca toate partile mobile ale machetei (capote si usi) au balamale solide ceea ce le face cat de cat greu de utilizat dar in siguranta.
        Ah si o mare dezamagire pentru mine la macheta asta o reprezinta prinderea plafonului. Defapt este impropriu spus "prindere". Se aseaza pur si simplu pe macheta. La cea mai mica atingere e jos. In schimb plafonul este superb realizat. Din material textil. Are luneta pur si simplu superba, dintr un plastic destul de grosut. Tocmai ce am spus mai sus, foarte bine inchegata. Nu iti e frica sa pui mana pe ea ca poate se rupe ceva.


Plansa de bord este superba. Interiorul este de mare clasa, nu am ce sa reprosez. Are toate butoanele inscriptionate, pe LCD se poate vedea redat programu I-Drive. Scaunele sunt din plastic integral dar sunt excelent redate astfel incat dau impresia ca sunt din piele. Centuri de siguranta din material textil, praguri inscriptionate logoul M si M6.


Jantele sunt frumos realizate, la fel si discurile de frana. Mijlocul jantei este un capac foarte frumos redat.
Ornamentele sunt la mare inaltime, dupa cum am povestit mai sus. Tevile de esapament sunt opera de arta, au culoarea aia crom combinat cu cupru. De foarte mare efect si realism.

 
Despre motor nu prea am multe cuvinte de spus.