luni, 7 iunie 2010

Koenigsegg CCX Autoart ( by Alex_aeg)

Un concurent cat se poate de serios pentru Bugatti Veyron si McLaren F1, Koenigsegg CCX este cu atat atat mai exotic, venind dintr-o tara fara traditie in materie de supercar-uri, dar renumita prin fiabilitatea si tehnologia oferite de Saab si Volvo.
Cu un pret de achizitie de 1.250.000 de dolari, CCX ofera un bolid cu o viteza maxima de peste 400 km/h si o acceleratie de la 0 la 100 de km/h in doar 3.2 secunde, gratie motorului ce dezvolta o putere de 806 CP.

Cea mai asteptata macheta din oferta AUTOart a ajuns in mainile colectionarilor dupa o asteptare de aproape trei ani de zile, facand din CCX o adevarata strategie de marketing.
Cea mai mare provocare pentru AUTOart a reprezentat-o reproducerea sistemului de deschidere al usilor, un element care a contribuit decisiv si la pretul crescut al acestei machete. Detaliul poate fi considerat unul reusit, sistemul fiind reprodus aproape 100%. Usile sunt destul de solide, am realizat o poza cu ele semideschise sa se observe ca sunt solide si se sustin singure.

 Capacul acoperisului este insa problematic, fixarea acestuia fiind destul de dificila, precum si depozitarea lui in portbagaj in care intra destul de fix. Cele doua actiuni necesita o atentie sporita pentru a nu provoca daune vizibile machetei. AUTOart a facut o treaba buna si la capota, aceasta fiind sustinuta de doua telescoape si de balamale duble pe fiecare parte, asemeni modelului real.
 
 
Blocurile optice sunt realizate fara greseala, farurile fiind inconjurate de un material ce imita foarte bine fibra de carbon.
 Toate aceste detalii frumoase au fost compensate, din pacate, cu o realizare slaba a rotilor. Anvelopele sunt nemarcate, iar discurile de frina sunt comune. Jantele au fost si ele omise, fiind vopsite in negru in loc sa imite fibra de carbon. Centrul jantelor si etrierii au fost marcate cu emblema Koenigsegg.


  Interiorul nu este foarte detaliat, dar are cateva elemente interesante, cum ar fi stemele desenate pe podea si pe scaune, butoanele sunt marcate vizibil, desi sunt foarte mici. Pe bord se afla o imitatie de fibra de carbon care da o nota frumoasa interiorului. Tot la interior gasim centuri de siguranta din material textil, scaunele au un material moale pe ele iar pe consola centrala este o roata numerotata si putin ciudata dar realizata foarte bine.
 Ce sa spun, arata bine. Nu regret ca am dat banii si pe ea si sfatuiesc orice colectionar de supercar uri sa o cumpere. Arata excelent in vitrina. Sincer ma asteptam la mai rau si ma bucur ca am avut sentimentul acela placut, ca am dat banii pe ceva care ma satisface. Ofer un plus pentru Autoart pentru complexitatea acestui proiect si pentru realizarea buna a produsului.
Ofer nota 8,5 din 10.



































duminică, 6 iunie 2010

Mercedes-Benz C63 AMG AutoArt ( by Alex_aeg)

Masina este echipata cu noul motor V8 de 6.3 litri AMG care dezvolta 451CP/6800 rpm si un cuplu de ...600Nm/5000rpm. De asemenea, soferul are disponibili 500Nm incepand de la 2000rpm si pana la 6250 rpm! Aceasta motorizare asigura un raport putere/masa foarte bun de doar 3.6kg/CP care ii permite sa accelereze de la 0-100km/h in doar 4.5 secunde. Viteza maxima este limitata electronic la 250km/h.
  Inginerii germani au adaugat acestui motor o suspensie sport cu trei brate pe puntea fata simulti-link pe spate, precum si o cutie de viteze AMG Speedshift Plus 7G-Tronic, cu padele pe volan care ofera trei moduri de conducere: Sport, Comfort si Manual. Rotile standard sunt pe 18 inch cu anvelope 235/40 R18 pe fata si 255/35 R18 pe spate. Dar pot fi comandate optional si unele pe 19 inch. Franarea acestui tanc este asigurata de discuri ventilate atat pe fata cat si pe spate. Pentru mentinerea stabilitatii clientii lui C63 AMG beneficiaza de sistemul ESP de la Mercedes care ofera trei niveluri de control al configuratiei: ESP ON, ESP SPORT si ESP OFF.

 Macheta este excelenta. Una dintre cele mai bune machete ale mele, in ciuda spuselor aici pe forum ca e o macheta banala. Realizarea ei este fantastica, usi care se deschid corect si absolut impecabil, capota sta singura ridicata, portbagajul la fel, rotile sunt drepte si ruleaza excelent.
Grila din fata a masinii este pur si simplu superba. De la faruri si proiectoare, stema independenta de pe capota, grila cromata si pana la plasa de jos care este perforata si metalica, totul este impecabil. Cromul aplicat pe grila din fata este de nota 1000 si este de mare clasa. Numarul de inmatriculare, care defapt este o placa de prezentare pe care scrie AMG, este frumos realizat de data aceasta. Nu mai este asa gros ca celelalte. Inca o bila alba o reprezinta plasa de jos de la spoiler care este perforata, metalica si este in forma de fagure. Momentan nu am decat cuvinte de lauda, chiar este o macheta impecabila.

Blocurile optice arata bine - nota 10 in fata - 8 in spate. In fata sunt excelent facute, arata de mare efect farurile care sunt negre in interior si proiectoarele care au in interior ceva care imita foarte bine becul. In spate nu mi a placut semnalizarea, care se presupune ca este din leduri, dar nu sunt asa extraordinar facute din punctul meu de vedere. Defapt ele sunt frumos facute, dar nu imita realitatea.


Macheta are o gramada de detalii fine, dar care incanta ochiul posesorului foarte mult. Cel putin pe mine m au incantat mult. Imi place stema mica de pe capota care este piesa independenta, imi place cum sunt aplicate toate inscriptiile de pe macheta, la portbagaj este redat sistemul de inchidere care chiar functioneaza, mocheta este de 2 culori - in portbagaj neagra, in interior bej, usile au la inchidere un mic magnet care le aliniaza corect si foarte frumos, pe portbagaj gasim ornamentul AMG in partea superioara pe buza, stema mercedes este lipita frumos in semi cerc. Tobele de esapament sunt cromate exterior si negre la interior. Pe luneta se afla realizat sistemul de dezaburire care este putin iesit in relief exact ca in realitate.
Rotile machetei sunt frumos realizate, ar fi putut sa bage jantele clasice de AMG de la Cl63 si S63 dar arata foarte frumos si astea cu multe spite. Sunt vopsite interesant cu un metalic gun dar ceva light si nu apasat. Prezoanele sunt parti independente, in centru jantei gasim stema Mercedes. In spatele jantelor se afla discul de frana ventilat su etrierul inscriptionat AMG.
Motorul machetei este frumos facut, ma refer ingrijit, pentru ca nu prea are multe de spus. Ce este la masina reala eu zic ca au reprezentat si cei de la autoart. Ii dau o nota de 8.5.
Interiorul este pur si simplu SUPERB. Este foarte frumos si atent lucrat. Butoanele de pe consola centrala sunt cromate si inscriptionate, usile au boxe, iar cele din fata au si sistemul de aranjare al scaunelor, tipic celor de la mercedes. Ceasurile de bord sunt separate si sunt iesite in relief, foarte frumos. Tot ce este desenat pe bord este lizibil si arata foarte bine. Pe volan se gasesc comenzile de bord iar in centru stema mercedes, facuta cu un argintiu. As fi preferat ceva iesit in relief nu doar un desen.
Scaunele si bancheta spate sunt din piele si sunt inscriptionate cu logo ul AMG si ele. O alta neatentie care ar fi putut fi de mare efect sunt gurile de aer din spate, care sunt doar desenate si nu iesite in relief sau ceva acolo, un simplu desen.