luni, 7 iunie 2010

Koenigsegg CCX Autoart ( by Alex_aeg)

Un concurent cat se poate de serios pentru Bugatti Veyron si McLaren F1, Koenigsegg CCX este cu atat atat mai exotic, venind dintr-o tara fara traditie in materie de supercar-uri, dar renumita prin fiabilitatea si tehnologia oferite de Saab si Volvo.
Cu un pret de achizitie de 1.250.000 de dolari, CCX ofera un bolid cu o viteza maxima de peste 400 km/h si o acceleratie de la 0 la 100 de km/h in doar 3.2 secunde, gratie motorului ce dezvolta o putere de 806 CP.

Cea mai asteptata macheta din oferta AUTOart a ajuns in mainile colectionarilor dupa o asteptare de aproape trei ani de zile, facand din CCX o adevarata strategie de marketing.
Cea mai mare provocare pentru AUTOart a reprezentat-o reproducerea sistemului de deschidere al usilor, un element care a contribuit decisiv si la pretul crescut al acestei machete. Detaliul poate fi considerat unul reusit, sistemul fiind reprodus aproape 100%. Usile sunt destul de solide, am realizat o poza cu ele semideschise sa se observe ca sunt solide si se sustin singure.

 Capacul acoperisului este insa problematic, fixarea acestuia fiind destul de dificila, precum si depozitarea lui in portbagaj in care intra destul de fix. Cele doua actiuni necesita o atentie sporita pentru a nu provoca daune vizibile machetei. AUTOart a facut o treaba buna si la capota, aceasta fiind sustinuta de doua telescoape si de balamale duble pe fiecare parte, asemeni modelului real.
 
 
Blocurile optice sunt realizate fara greseala, farurile fiind inconjurate de un material ce imita foarte bine fibra de carbon.
 Toate aceste detalii frumoase au fost compensate, din pacate, cu o realizare slaba a rotilor. Anvelopele sunt nemarcate, iar discurile de frina sunt comune. Jantele au fost si ele omise, fiind vopsite in negru in loc sa imite fibra de carbon. Centrul jantelor si etrierii au fost marcate cu emblema Koenigsegg.


  Interiorul nu este foarte detaliat, dar are cateva elemente interesante, cum ar fi stemele desenate pe podea si pe scaune, butoanele sunt marcate vizibil, desi sunt foarte mici. Pe bord se afla o imitatie de fibra de carbon care da o nota frumoasa interiorului. Tot la interior gasim centuri de siguranta din material textil, scaunele au un material moale pe ele iar pe consola centrala este o roata numerotata si putin ciudata dar realizata foarte bine.
 Ce sa spun, arata bine. Nu regret ca am dat banii si pe ea si sfatuiesc orice colectionar de supercar uri sa o cumpere. Arata excelent in vitrina. Sincer ma asteptam la mai rau si ma bucur ca am avut sentimentul acela placut, ca am dat banii pe ceva care ma satisface. Ofer un plus pentru Autoart pentru complexitatea acestui proiect si pentru realizarea buna a produsului.
Ofer nota 8,5 din 10.



































2 comentarii:

  1. Superba macheta. Poate unii nu cred ca asteptarea a meritat dar eu cred ca a meritat chiar din plin mai ales ca acum este disponibil si pe portocaliu !
    Dark Side

    RăspundețiȘtergere
  2. cei mai tari sunt Autoart.ro fac cele mai tari machete

    RăspundețiȘtergere