La exterior se prezinta foare frumos. Mai totul este din metal si foarte frumos asezate pe macheta. Eleronul din spate este din plastic realizat. Capota spate se da cu totul jos si dezvaluie una din partile dementiale ale acestei machete - motorul. Macheta dispune de totul felul de detalii marunte menite sa incante ochiul posesorului si sa te lase cu gura cascata de uimire. Grile de fier, semnalizatoare reliefate, decal`uri foarte foarte bine aplicate - per total - excelent.
Partea din spate abunda in detalii. Eleronul se desprinde foarte usor si lasa cale libera tevilor de esapament. Stopurile sunt foarte frumos redate. Deflectorul din spate este in realitate din carbon. Acest detaliu a fost minunat redat de cei de la Exoto. Cele 2 tije care sustin eleronul au incastrate in ele cate un oval pe fiecare de culoare rosie (personal nu stiu la ce foloseste acel oval).
Interiorul machetei este si el plin de detalii. Bordul este tipic unei masini de curse din aceea perioada. Nu foarte plin de butoane cum sunt cele actuale dar destule. Scaunul are centuri de siguranta multipunct.
Rotile machetei sunt de mare efect. Beneficiaza de suspensii.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu